Geen Producten in Winkelwagen
Diep doordringend, intensief, reparatief en diep conditionerend haarmasker dat gegarandeerd breuk voorkomt, schade herstelt en de groei bevordert. Geformuleerd met gecertificeerd biologisch Blueberry Extract, Aloe Leaf Juice en Chamomile Extract waarvan klinisch is bewezen dat ze je krullen REPAREREN, BESCHERMEN, HERSTELLEN en GROEIEN.
Verzacht, ontwart, voedt, conditioneer en hydrateer je krullen terwijl je schade aan je haar repareert, het haar beschermt tegen breken en de haargroei stimuleert.
Gebruiksaanwijzing Blueberry Bliss Reparative Hair Mask 240
Reinig je krullen met Blueberry Bliss Reparative Hair Wash. Breng Blueberry Bliss Reparative Hair Mask aan op nat haar. Masseer de hoofdhuid in. Ontwarren met brede tanden kam. Laat de conditioner door de haarschacht dringen. Laat het 15 minuten intrekken, of 25 minuten voor diepe conditionering.
Ingrediënten:
Gezuiverd water, glycine Soja (soja) olie, octylpalmitaat, cetearylalcohol, Behentrimonium methosulfaat, glycerylstearaat, Behentrimoniumchloride, polysorbaat 60, cetylalcohol, gecertificeerd biologisch bosbessenfruit-extract, gecertificeerde biologische Anthemis Nobilis (kamille) bloem-extract, gecertificeerd Organische gehydrolyseerde sojaproteïne, gecertificeerde biologische kokosolie, gecertificeerde biologische Aloë Barbadensis-sap, plantaardige glycerine, gecertificeerde organische capryl / caprinezuurtriglyceride, gecertificeerde organische panthenol, polysorbaat 20, fenoxyethanol, caprylylglycol, Fragance (natuurlijke geur).
Over CURLS
CURLS werd in 2002 in Elk Grove, Californië door CEO, Mahisha Dellinger, opgericht. Nu aanzienlijk uitgebreid, blijft CURLS de hoogste normen handhaven voor hoogwaardige ingrediënten en productbetrouwbaarheid. Dellinger werkte samen met vooraanstaande cosmetische experts om CURLS te ontwikkelen. Haar intens verlangen om een opmerkelijke lijn voor een groeiende, ontbrekende gehoor te creëren, in combinatie met een uitgebreide achtergrond in de chemie bleek een winnende combinatie. De uitzonderlijke CEO van CURLS blijft zich inzetten voor het handhaven van de principes van kwaliteit en integriteit.
Een marktleider in de industrie
Gedurende het laatste decennium is CURLS opgedoken als een leider in de natuurlijke haarverzorgingsindustrie. De voortdurende ontwikkeling van nieuwe producten is mogelijk gemaakt door het merk CURLS.
Veeleisende beroemdheid consumenten zoals Halle Berry, Alicia Keys, Nia Long, Tia Mowry, Chili van de Grammy Award winnende R & B-groep TLC, Blair Underwood, Ashanti, Yvette Nicole Brown en Echo Kellum op zoek gaan naar de superieure kwaliteit en natuurlijke bestanddelen van CURLS producten.
Log in en voeg het product toe aan je verlanglijst