Retour

NIET BLIJ, ONTEVREDEN OF HEB JE EEN VRAAG?

Niet blij met je aankoop? Voldoet het product niet, of weet je niet hoe het te gebruiken?
Je kunt altijd eerst contact opnemen met onze klantenservice. Ze helpen je graag verder als je vragen hebt.

RETOURZENDEN

Weet je zeker dat je je aankoop wilt terugzenden? Dan kun je dit binnen 30 dagen, na ontvangst van je product, bij ons melden via email of telefoon. Hierna krijg je nog eens 14 dagen de tijd om je product gratis terug te sturen.

Hoe retourneer je een product:

  1. Meld je retour aan
    Neem contact op met de klantenservice via e-mail of telefoon en geef aan welke producten je wilt retourneren. Zij helpen je graag verder.
    We zenden je dan binnen één werkdag per e-mail een retourformulier toe met hierop de gegevens van je retour, de retourinstructies en een etiket voor gratis retourzending met PostNL

  2. Verpak je product
    Gebruik een stevige verpakking om het product in te pakken. Print je verzendlabel uit die je via de mail hebt ontvangen en plak deze op de doos.

  3. Breng je product naar PostNL
    Geef je pakket af bij een postkantoor. Terugsturen is gratis! Je ontvangt een bevestiging van je verzending.

  4. Terugbetalen
    Binnen 7 werkdagen na ontvangst van je product storten we je je aankoopbedrag (inclusief eventuele verzendkosten) retour. Heb je met iDEAL betaald? Dan boeken wij de betaling terug op jouw rekening. Wanneer je met je creditcard, AfterPay of PayPal hebt betaald dan storten we het bedrag op dezelfde wijze weer terug op je creditcard, AfterPay - of PayPalaccount.

  5. Vragen?
    Onze klantenservice zit voor je klaar!


ONZE OFFICIËLE RETOURREGELS

Indien je niet tevreden bent over ons product, mag je het bestelde product onaangebroken en onbeschadigd aan ons retourneren en afzien van de aankoop. De wettelijke termijn voor deze bedenktijd is 14 dagen na ontvangst van de bestelling, maar wij bieden je zelfs nog meer dan 14 dagen extra, zodat je 30 dagen de tijd hebt om onze producten uit te proberen. We doen dat bewust omdat veel van onze producten na een langere periode pas hun uitwerking hebben.

Je hoeft voor het retourneren geen reden aan te geven, al zouden we dit wel op prijs stellen om onze producten mogelijk te verbeteren en onze klanten nog beter van dienst te zijn. Als je de complete aankoop retourneert ontvang je het volledige aankoopbedrag inclusief de oorspronkelijke verzendkosten retour. Terugbetaling vindt plaats met hetzelfde betaalmiddel als welke je hebt gebruikt om te betalen.

Neem, voordat je het product retourneert, altijd contact met ons op voor retourinstructies. Dit kan eenvoudig via e-mail: info@hairlabs.nl of telefonisch tijdens kantooruren: 010-8200 362.

Zie ook het modelformulier voor herroeping van de bestelling: Retourformulier

We zullen je dan de afspraken per e-mail bevestigen, waarna je binnen 14 dagen de bestelling gratis kan retourneren. Je ontvangt dan zo spoedig mogelijk, uiterlijk binnen 7 dagen na bevestiging van de herroeping, het aankoopbedrag terug op je rekening. Als er afgesproken is dat je de producten aan ons retour zendt, krijg je het geld terug nadat we deze retourzending hebben ontvangen of wanneer je ons een verzendbevestiging van de retourzending opstuurt.

Onze contactgegevens zijn:

LabStores bv
Overscghieseweg 10 A
3044 EE ROTTERDAM

Telefoonnummer: 010 8200 362
E-mailadres: info@hairlabs.nl

LabStores kan niet verantwoordelijk worden gehouden voor zendingen die niet bij LabStores aankomen.